مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-05اقتصادي

ورود سازمان های نظارتی، روند توسعه شهرستان آستارا را تسریع می کند


ورود سازمان ها و ادارات نظارت کننده مانند دیوان محاسبات می تواند روند توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا را تسریع کند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: ورود سازمان ها و ادارات نظارت کننده مانند دیوان محاسبات می تواند روند توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا را تسریع کند.

عنایت رضایی پور امروز در جریان دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا با ظرفیت های بزرگ و مهم استانی، ملی و بین المللی می تواند زمینه ساز ورود تسهیلات و شرایط اقتصادی بهتری برای جامعه بشود، اظهار کرد: ورود سازمان ها و ادارات نظارت کننده مانند دیوان محاسبات استان گیلان می تواند روند توسعه شهرستان مرزی بندر را تسریع کند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان اتفاق افتاد، قول مساعد مبنی بر پیگیری اجرای پروژه فاضلاب شهرستان به عنوان یک معضل 40 ساله در آستارا بود که نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه و رسیدگی و پیگیری تسریع در انجام به موقع کار است.

فرماندار آستارا ادامه داد: دومین موضوع مورد توجه منطقه ویژه اقتصادی و لایروبی حوضچه بندر بود که با قول مساعدی که داده شده و با پیگیری هایی که انجام می شود، بحث لایروبی را تعیین تکلیف خواهیم کرد و پیگیری لازم توسط اداره کل بنادر انجام خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان های نظارتی، روند توسعه شهرستان آستارا را تسریع می کند

ورود سازمان های نظارتی، روند توسعه شهرستان آستارا را تسریع می کند